NEUROLOGIA

Zajmuje się schorzeniami obwodowego układu nerwowego.

Neurologia to dziedzina medycyny która bada i leczy zaburzenia złożonego układu nerwowego, regulującego i koordynującego czynności organizmu. Ma dwa główne działy:

Centralny układ nerwowy: mózg i rdzeń kręgowy
Obwodowy układ nerwowy: wszystkie inne elementy nerwowe, takie jak oczy, uszy, skóra i inne „receptory czuciowe”

Leczy zaburzenia wpływające na mózg, rdzeń kręgowy i nerwy, takie jak:

Choroby naczyń mózgowych, takie jak udar
Choroby demielinizacyjne ośrodkowego układu nerwowego, takie jak stwardnienie rozsiane
Infekcje mózgu i obwodowego układu nerwowego
Zaburzenia ruchowe, takie jak choroba Parkinsona
Zaburzenia neurodegeneracyjne
Zaburzenia napadowe

Izabela Frontczak

lek.med.specjalista neurolog

Włodzimierz Dłużyński

dr n.med.specjalista neurolog

euromed@euromed-klinika.pl

Euromed. Klinika stomatologiczno - lekarska, Łaska, Zduńska Wola, Polska

Neurologia Zduńska Wola – co warto wiedzieć

Wbrew pozorom neurolog nie zajmuje się wyłącznie leczeniem głowy. W zakresie dziedziny medycznej, jaką jest neurologia przede wszystkim możesz znaleźć konsultacje z zakresu schorzeń obwodowego układu nerwowego, który jak wiemy znajduje się w całym ciele. Jeżeli odczuwasz jakiekolwiek dolegliwości bólowe niespowodowane chorobą, warto odwiedzić Neurologia Zduńska Wola i dowiedzieć się jak najwięcej na temat swojego ciała podczas konsultacji.

Neurolog Zduńska Wola – czym zajmuje się neurolog

Neurolog Zduńska Wola to specjalista z zakresu diagnostyki i leczenia centralnego układu nerwowego. Ten bowiem odpowiedzialny jest jednakowo za naszą głowę, kręgosłup, czy receptory czuciowe. To właśnie dlatego, jeżeli nagminnie męczą cię bóle głowy, odczuwasz drętwienie kończyn ci silny ucisk w okolicy krzyżowej warto odwiedzić specjalistę, który pomoże w diagnozie i podjęciu leczenia. Może zdarzyć się tak, że skrzywienie kręgosłupa, które towarzyszy ci od lat pogłębiło się na tyle, że uciska na niektóre nerwy powodując ból lub brak czucia.

Neurologia - konsultacja u specjalisty

Neurologia to szeroka dziedzina medycyny, która obejmuje równie choroby demielinizacyjne ośrodkowego układu nerwowego w tym stwardnienie rozsiane, różnego rodzaju infekcje mózgu oraz zaburzenia ruchowe.